גלולה למניעת הריון לגברים

גלולה למניעת הריון לגברים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

גלולה למניעת הריון לגברים

גלולה למניעת הריון לגבריםשנים רבות מחפשים חוקרים ברחבי העולם אחרי "הגלולה לגבר", אשר תעזור במניעת הריון אצל בת זוגתו. עדיין לא נמצאה הגלולה המבוקשת, אך בשנה האחרונה, מתקרבים החוקרים למציאת התגלית הבינלאומית שתעזור לגברים ונשים ברחבי העולם להימנע מהריון בלתי רצוי.

נכון להיום קיימות לא מעט שיטות להגנה מפני הריון לא רצוי גם לגברים וגם לנשים. השיטה הבטוחה ביותר נכון להיום היא עיקור.

השיטה הינה קיצונית היא הפיכה בחלק מהמטופלים אך מבטיחה הימנעות מהריון לא רצוי.

השיטה השכיחה ביותר היא בעזרת הקונדום, למרות שהקונדום אינו מגן ב-100% מפני הריון, הוא מסייע במניעה בהידבקות של מחלות מין רבות, כגון: איידס.

שיטת מניעת הריון נוספת, אשר נפוצה אצל הגברים היא שיטת השפיכה בחוץ (שיטה טבעית למניעת הריון).

שיטה זו אינה מקובלת על ידי הרפואה, כיוון שהיא אינה אמינה ואצל מרבית הגברים יכולה להתבצע שפיכה מוקדמת ללא ידיעתם, אשר עלולה להוביל למצב של הריון לא רצוי.

פתרונות נוספים למניעת הריון

החוקרים מחפשים, בודקים ועורכים עשרות מחקרים בכדי לעזור למנוע הריון ומקרים של הפלה. מחקרים בתחום נערכים כבר מעל לחמישים שנים.

המחקרים למציאת גלולה למניעת הריון בגבר, הינם פעילים ומתקיימים בימים אלו ממש. בנוסף לגלולה מחפשים החוקרים גם זריקה למניעת הריון.

חלק מהמחקרים שנערכו, הראו תוצאות מבטיחות גם לגלולה למניעת הריון וגם  לנושא זריקות למניעת הריון, אך מרביתם נערכו על בלי חיים ויש צורך למצוא רכיבים המתאימים גם לבני האדם.

הקושי במציאת גלולה למניעת הריון בגבר טמונה במערכת המין הגברית. בכדי שהגלולות או הזריקות יהיו יעילות ולא יפגעו בתפקוד המערכת בעתיד כאשר הגבר ירצה אולי להביא ילדים לעולם יש צורך בגלולות למניעת הריון אשר יהיו הפיכות, משמע שהשפעתן תהיה זמנית ולאחר מכן יוכלו הגברים בעתיד להוליד ילדים.

בנוסף, רכיבי הגלולה או הזריקות צריכות להשפיע ולנטרל את כל מילוני תאי הזרע אחרי הכל בכדי להיכנס להריון צריך רק זרע אחד שהצליח לחדור למערכת המין הנשית.

כמו כן, הגלולות או הזריקות למניעת הריון בגברים צריכות להיות ללא תופעות לוואי או סיבוכים בריאותיים או לפחות תופעות לוואי אשר חולפות לאחר תקופת זמן קצרה בשימוש בהם אחרת הן לא יהיו יעילות ואף גבר לא יסכים להשתמש בהם ויחזור לשיטות הקודמות.

נכון להיום, החוקרים מחכים לאישורים נוספים להמשכת הניסויים ותקציבים כספיים נוספים בכדי להמשיך ולחקור ולמצוא את הגלולה למניעת הריון לבר המושלמת, אשר לא יהיו לה תופעות לוואי או סיבוכים, תשפיע באופן כללי על כל מילוני תאי הזרע ובנוסף לא תפגע בגבר או המערכת הרבייה שלו.

החוקרים אופטימיים ומבטיחים שבעתיד אכן תיוולד לעולם הגלולה הראשונה למניעת הריון לגברים.
ממצאי המחקרים עד היום נמצא כי הגלולה למניעת הריון בגבר תכיל הורמונים אשר יינתנו בצורת גלולה ובנוסף בצורת זריקות והשפעתן תמשיך לאורך תקופה.

אחת הבעיות העלולות להיווצר עם גלולות למניעת הריון לגברים היא בעיית האמון אצל נשים. יתכן ונשים לא יאמינו שהגבר אכן לקח את הגלולה וממחקרים שבוצעו על 4000 נשים וגברים, נמצא כי 75% מהנשים לא מאמינות שהגברים אכן יתמידו ויקחו את הגלולה.

בנוסף, נמצא במחקר ש-2 מתוך 3 גברים אמרו שאם תהיה גלולה כזאת הם יסכימו לנסות להשתמש בה.

בעיה נוספת בגלולה למניעת הריון לגברים, היא בעית מחלות מין אותם הגלולה לא יכולה לנטרל.

יתכן וגלולה זו תתאים בעיקר לזוגות בלבד בעוד שהרווקים יצטרכו להשתמש בשיטות הוותיקות למניעת הריון ומחלות מין בעזרת אמצעי מניעה כגון קונדום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים

הפורטל המוביל לבריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים. פורטל המקום שבו תקבלי את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: נשים, תזונה, אסתטיקה, גיל ההתבגרות, גיל המעבר,גיל הזהב, רפואה ועוד מגוון רחב של נושאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן