תוכנת מחשוב לפנימיות

תוכנות מחשוב בפנימיות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תוכנות מחשוב בפנימיות

תוכנות מחשוב בפנימיותכאשר אנחנו מתבוננים על פנימיות, לא ניתן שלא לחשוב על חשיבותן של אלה, והעזרה שלהן בטיפוח הדור הצעיר, חסר המשאבים לרוב. כשאנחנו עושים זאת, אנו מתעלמים מהיבט חשוב אחר של הפנימיות – מדובר במוסד לכל דבר ועניין, אשר ניהולו חייב להתבצע ללא דופי. אחרת, הדרך לפגיעה בדיירי הפנימייה אינה ארוכה כלל.

וכאן בדיוק ניתן להתחיל לדבר על מחשוב פנימיות, והיתרונות שלהן לניהול נכון.

על תוכנות מחשוב למוסדות

כיום, מוצעות מספר תוכנות מחשוב למוסדות שהייה ארוכה בכלל, ולפנימיות בפרט – בין אם מדובר בפנימיות נוער, פנימיות צבאיות, פנימיות מקצועיות או כל פנימייה בעלת אופי אחר.

תוכנות מחשוב אלו יהיו לרוב תוכנות פשוטות, בהן כל אחד יכול להשתמש לאחר הדרכה קצרה. מה שחשוב לא פחות הוא שתוכנות אלה נועדו לאגד בתוכן את כל ההיבטים המורכבים של ניהול פנימיה, כלומר, לרכז את כלל הנתונים במקום אחד.

כך, תוכנות מחשוב פנימיות מונעות למעשה את הצורך להסתמך על כל אותם מסמכי הנייר – במקרה הזה, כאלה הנוגעים לניהול העסק עצמו או למטופלים. בארצות הברית, לאחר הוריקן קתרינה, למשל, אבדו מספר עצום של תיקים רפואיים עקב הסופה. תוכנת מחשב בה הכול מגובה, ומאוחסן גם על ידי שרת חיצוני ("ענן"), תמנע את כל אלה.

תוכנת המחשוב המובילה לניהול פנימיות – לחצו כאן

מה כוללת תוכנת המחשוב למוסדות?

כפי שכבר רמזנו, קשה למצוא תוכנת ניהול אחת אשר דומה לאחרת. כל אחד מיועדת למוסד בסדר גודל שונה ומותאמת אליו באופן אישי. עם זאת, ברור כי נדרש שהתוכנה תכלול בתוכה את כל ההיבטים שהזכרנו, לרבות:

  • ניהול המוסד כולו – תקציב, מסמכים ניהוליים, הוצאות, הכנסות.
  • מלאי – במקרה הזה, מוצרי מזון לדיירי הפנימיה, ציוד אישי, בגדים וכן הלאה. מבחינה ניהולית, סוגיות דוגמת קניינות, רכש, אינוונטר וניהול מלאי.
  • משאבי אנוש – אוכלוסיית העובדים של המקום, לרבות מטפלים אישיים, מורים וכן הלאה. יהיו אלה פרטים על החוזים, שעות נוספות, זכויות סוציאליות, משכורות וכן הלאה.
  • דיירי הפנימייה – בעיקר ילדים. מדובר בתיקים אישיים עם פרטי הדייר, תוכנית הטיפולים על כל דייר, פרטי יצירת הקשר עם קרוביו ועוד.
  • שיווק ומכירות- ניהול מערך "לקוחות", גיוס חדשים וכן הלאה.

איך זה מתבצע?

בישראל פועלות מספר חברות אשר מציעות תוכנות מחשוב למוסדות. אנשיה מפתחים תוכנות ייעודיות בתחום ומסייעים בהטמעה שלהן בכל אחת מהפנימיות שנכנסות לתמונה. בחלק מהמקרים, אנשי חברות הפיתוח, דוגמת פרדיגמה, יפעילו מדי יום, במספר משמרות, את המערכת.

חשוב לזכור כי ישנן מערכות מתקדמות יותר ופחות. בכל אחד מהמקרים הן מונעות, יחד עם התלות בחומר "ארעי" דוגמת נייר, גם את טעויות האנוש. לא ניתן להתבלבל במתן הטיפול לאחד מדיירי הפנימייה ולא לחרוג מהתוכנית שהוקדשה לו. כל חריגה שכזו תספק התרעה, בה נדרש להתחשב.

כל אלה מסייעים להפוך את ניהול הפנימיה לפשוט הרבה יותר, דבר שתורם לעובדים ולדיירים כאחד.

מעוניינים בתוכנת המחשוב המובילה לניהול פנימיות? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים

הפורטל המוביל לבריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים. פורטל המקום שבו תקבלי את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: נשים, תזונה, אסתטיקה, גיל ההתבגרות, גיל המעבר,גיל הזהב, רפואה ועוד מגוון רחב של נושאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן