מדוע נשים משלמות פחות על ביטוח רכב?

ביטוח רכב לנשים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח רכב לנשים

ביטוח רכב לנשיםישנו קשר ברור בין נשים נוהגות לבין כמות נמוכה יחסית של תאונות דרכים. על פי לא מעט סקרים ומחקרים בשיטות איכותניות וכמותיות, נשים נוהגות הן זהירות יותר ולכן מעורבות בפחות תאונות.

יתרה על כך, התאונות בהן נשים מעורבות הן ברובן המכריע לא בעלות אופי קטלני. המשמעות מבחינת חברות הביטוח ברורה: נשים יכולות וצריכות ליהנות מהטבות בעת רכישת ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'.

ההטבות להן זוכות נשים נוהגות מגולמות בחיסכון כספי של מאות שקלים מדי שנה. צריך לזכור כי מחירו של ביטוח חובה הנו אחיד וישנם פרמטרים קבועים התקפים לגבי כל חברות הביטוח ללא יוצא מן הכלל, אולם בביטוח מקיף וביטוח צד ג' הנחשבים ביטוי רשות יש טווח גמישות רחב יותר.

תנאי הפוליסה המוצעים עבור נשים נוהגות אטרקטיביים מאוד. על פי התנאים הללו, נשים נהנות מכיסוי מלא במחיר נמוך, יכולות לבקש תוספות לביטוח המקיף או לביטוח צד ג' ומקבלות חבילות ביטוח משתלמות.

הרגלי הנהיגה של נשים

נתונים המתפרסמים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כאן בישראל עולים בקנה אחד עם המחקרים שבוצעו בכל רחבי העולם המערבי. על פי הנתונים הללו, נשים מעורבות בכ-22% בלבד מכלל התאונות וב-9% מהתאונות הקטלניות. נתון מדהים זה לא נעלם מעיניהן של חברות הביטוח המובילות, אשר הסכימו לבוא לקראת הלקוחות ולהציע פוליסות ייחודיות עבור נשים הנוהגות בזהירות יתר.

כל חברת ביטוח מחשבת פוליסה על פי רמת הסיכון אותה היא נוטלת על עצמה. גברים מעשנים מעל גיל 50 עם סיכוי למחלות לב משלמים אלפי שקלים יותר מאשר צעירים, ללא בעיות בריאות או היסטוריה של מחלות תורשתיות במשפחה.

דוגמא נוספת ניתנת לקחת אפילו מהתחום של ביטוח רכב: מחירן של פוליסת הביטוח עבור נהג צעיר ונהג חדש גבוה בעשרות אחוזים מפוליסות דומות עבור נהגים ותיקים ומנוסים. כפועל יוצא מהעיקרון הזה, קל להבין מדוע ואיך נשים נוהגות משלמות פחות כסף על ביטוח הרכב.

למה רק עכשיו נשים מקבלות את ההטבה?

אחת השאלות המעניינות העולות מתוך המחקרים אשר מראים קשר בין נהיגה של נשים לכמות נמוכה של תאונות קשורה לשינוי שחל בשנים האחרונות. סביר להניח כי נשים לא פיתחו הרגלי נהיגה חדשים רק לאחרונה, וכמות הנשים הקטנה המעורבת בתאונות דרכים תמיד הייתה נמוכה יותר מנהגים גברים.

השאלה היא מדוע חברות הביטוח החליטו רק עכשיו להרים את הכפפה, והתשובה מפתיעה: הן לא. כבר שנים רבות מפעילות חברות הביטוח המובילות פוליסות מיוחדות עבור נשים. כל לדוגמא תוכלו למצוא מחירים מוזלים בפוליסת Lady AIG ברכישת ביטוח לרכב. מצד שני, הרבה נשים לא היו מודעות לזכויות שלהן והתקשו לברר לגבי התנאים.

כיום, בעידן המידע והגישה אל נתוני חברות הביטוח באתרי האינטרנט הרשמיים, קל יותר לברר לגבי פוליסות ביטוח משתלמות וליהנות מכל ההטבות של ביטוח המיועד עבור נשים נוהגות.

לסיכום, ההבדלים בין נשים וגברים מגיעים גם אל הכביש ובאים לידי ביטוי במחירים של פוליסות ביטוח מקיף וצד ג'. מומלץ להתייעץ עם נציגי חברות הביטוח המובילות לגבי תנאי הפוליסה והכיסויים הניתנים עבור נשים.

בין המרכיבים הייחודיים המוצעים במסגרת פוליסת ביטוח רכב לנשים ניתן למנות כיסוי אובדן ארנק, כיסוי עבור החלפת מפתחות רכב במקרה של אובדן או גניבה, שירות VIP לגרירת רכב ממקום התאונה ומוקד טלפוני זמין 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

נשים יכולות ליהנות כיום משירותי ביטוח איכותיים בסטנדרטים גבוהים, מבלי לשלם מחיר גבוה ותוך כדי התאמה אישית, אינדיבידואלית ומשתלמת של הפוליסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים

הפורטל המוביל לבריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים. פורטל המקום שבו תקבלי את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: נשים, תזונה, אסתטיקה, גיל ההתבגרות, גיל המעבר,גיל הזהב, רפואה ועוד מגוון רחב של נושאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן