מוצרים להתמודדות עם בריחת שתן – כך תטפלי בעצמך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

את יכולה לצאת ולעסוק בפעילויות האהובות עליכן עם המוצר הנכון המסייע לבריחת השתן. קיימים עשרות מוצרים שיסייעו לך להתמודד עם תסמינים מתונים ואפילו חמורים. מאמר זה סוקר את סוגי המוצרים הטובים ביותר להתמודדות עם בריחת שתן.

רפידות ובגדי מגן: המוצרים המובילים

רפידות ובגדי מגן הם מיוצרים במגוון נרחב של גדלים, עוצמות ספיגה, סגנונות וגוונים. הנפוצים ביותר כוללים:

תחתונים לשליטה על הסוגרים שנראים כמו תחתונים יומיומיים

אך הם כוללים רכיב עמיד למים מובנה כמשטח בד שיכול לספוג 280 או יותר גרם שתן. הם מתאימים לשימוש חוזר, אפשר לכבס אותן, וברוב המקרים הם זמינים במגוון צבעים.

ניתן למצוא תחתונים לשימוש במהלך היום כמו גם בלילה, שנועדו להחזיק כמות גדולה יותר של שתן. בדומה לרפידות, מטרת התחתונים היא לספוג, על מנת לשמור על לחות העור, ולמנוע ריחות.

תחתוני מגן לשימוש חד פעמי או חוזר

תחתונים אלו מכילים רפידות שטוחות שמורכבות בתוכם, עם שכבת ספיגה על צד אחד שלהן, לשם חסימת מעבר רטיבות לצד השני.

הם מיועדים להגנה מפני דליפת שתן על מזרנים, כיסאות או רהיטים אחרים. חלקים מכילים גימורים אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים, ורצועות דבק על מנת להחזיק אותם במקומם. הם זמינים אף במגוון עוצמות ספיגה.

תחתונים חד פעמיים זמינים בסגנונות רבים – חלקם נראים זהים לתחתונים אלסטיים, אך הם מיועדים לשימוש חד פעמי. לאחרים יש סרטי הדבקה בצדדים, כך שהם מיועדים להסרה בקלות. הם זמינים במגוון גוונים ונמכרים בגרסאות יום ולילה.

רפידות סופגות – רפידות חד פעמיות ומעוצבות לנשים. רצועות דבק מחזיקות אותן בתחתונים. הן לוכדות כמות של 220 או יותר גרם שתן, ומרחיקות את הרטיבות מהעור. הן חוסמות אף ריחות, וניתנות להחלפה במהלך היום.

מכנסי פלסטיק – מותאמים להלבשה על התחתונים הרגילים ומגנים מפני דליפות שתן קלות עד בינוניות.

מכשירים לאימון שרירי האגן

ניתן להשתמש במוצרים אלו במהלך ביצוע תרגילי קגל, המסייעים לחיזוק ושליטה על השרירים אותם מפעילים כשמנסים להחזיק בשתן. בעוד שלא קיים צורך במכשירים חיצוניים על מנת לבצע את התרגילים, הם מסייעים לשפר את האימונים. קיימים סוגי מכשירים שונים לאימוני קגל. חלקם מכוונים לגברים ונשים, כולל מכשירים אותם לוחצים בין הירכיים. משקולות וגינאליות, מוטות וקונוסים בגדלים שונים מיועדים לבריחת שתן בנשים.

קשה לקבוע במבט אחד אילו פריטים עשויים לסייע, או איך חלקם עובדים. לכן מומלץ לבצע מחקר ולהתייעץ עם הרופא טרם רכישת המוצרים. הרופא יכול לסייע בצמצום האפשרויות.

עוד בנושא:

בריחת שתן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים

הפורטל המוביל לבריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים. פורטל המקום שבו תקבלי את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: נשים, תזונה, אסתטיקה, גיל ההתבגרות, גיל המעבר,גיל הזהב, רפואה ועוד מגוון רחב של נושאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן