דיאטה לאחר החגים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דיאטה לאחר החגים

דיאטה לאחר החגיםהחגים כרוכים בארוחות משפחתיות וארוחות עתירות קלוריות רבות שלא תמיד מתאימות לאלה שסופרים אותן. ובכל זאת, ובעיקר עם קצת מאמץ, אפשר להתמודד עם הקילוגרמים המיותרים שהצטברו לאורך החגים, ובתנאי שמאמצים תפריט בריא, נכון ומאוזן, ומקפידים גם על פעילות גופנית.

רוצים להשיל ממשקלכם כמה קילוגרמים, שהעלאתם במהלך החגים? מאמר זה סוקר שלושה תפריטי דיאטות בריאות וטעימות:

תפריט 1,200 קלוריות

זהו תפריט "רזה" יחסית, שמרכיביו דלי בשומן באופן יחסי ולכן גם דלים בקלוריות

ארוחת הבוקר – כוללת חצי כוס קורנפלקס (רצוי ברנפלקס, שמורכב בסיבים תזונתיים]רבים), גביע של יוגורט בטעמים ללא שומן, וקפה או תה ללא סוכר, או עם ממתיק.

ארוחת עשר – חשובה ביותר, כוללת פרי אחד ושתייה (רצוי מים או משקה ללא סוכר).

ארוחת הצהריים  כולל מנת דג על הגריל, או רבע עוף בגריל. כתוספת – תפוח אדמה בינוני בתנור וירקות מאודים. לחלופין אפשר לאכול סלט ירקות טרי + כפית שמן זית.

אחר הצהריים – מנת פרי אחת.

ארוחת הערב – שתי פרוסות לחם קל, סלט ירקות עשיר וטוב עם כף אבוקדו או עם כפית שמן זית, שלוש כפיות גבינה כחושה ושתייה חמה עם ממתיק או ללא סוכר.

התפריט הזה מצוין לצמחוניים

כשהמטרה היא הפחתה במשקל וצריכת ויטמינים ומינרלים חשובים:

ארוחת בוקר – כוללת שתי פרוסות לחם קל מלא, עם שתי כפות גבינה לבנה חמש אחוז, ומעל עגבנייה או מלפפון פרוסים. ארוחת ביניים – בננה או תפוח בינוני.

לארוחת צהריים – ירקות מבושלים בתנור – ברוקולי, כרובית, כרוב סיני, תרד, קישואים, בטטה בינונית, תפוח אדמה קטן ודלעת, עם שתי כפות טחינה ביתית.

אחר הצהריים – יוגורט ללא שומן בטעמים שונים ומנת פרי אחת.

ארוחת הערב – כוללת סלט ירקות גדול מאד עם עגבנייה, מלפפון, בצל ירוק, גמבה אדומה, גזר מגורד ושלושה או ארבעה צנוניות קטנות. בצד אפשר לאכול קופסת טונה במים ורבע קופסת קוטג' 5%% עם שתי פרוסות לחם קל.

תפריט דיאטה כשמזג האוויר מתחיל להתקרר

תפריט זה מכיל רכיבים שמחממים מעט את הגוף:

ארוחת בוקר: הארוחה המפנקת של היום – דייסת קוואקר על בסיס מים, עם כף דבש.

ארוחת ביניים – תפוח עץ או יוגורט ללא שומן.

ארוחת צהריים – חזה עוף על הגריל בתוספת של סלט עשיר בטעמים טובים: עגבנייה, מלפפון, גמבה אדומה, רוקט, פטרוזיליה, גזר, בצל ירוק וחצי אבוקדו. במידה ומוותרים על האבוקדו, אפשר להוסיף כפית שמן זית.

ארוחת ערב: מרק כתום – המכיל דלעת, בטטה אחת ושניים או שלושה גזרים בינוניים.

ארוחת ביניים – משקה חם עם ממתיק מלאכותי או קפה או תה ללא סוכר. כתוספת טעימה – שני ביסקוויטים מרוחים במעט דבש.

ארוחת לילה, לפני השינה – משקה מחמם. כוס חלב אחוז אחד שמחמם את הגוף.

טיפים קצרים במקביל לתפריטי הדיאטה – חשוב לשלב ביומיום גם פעילות גופנית. כדאי לצאת להליכות של חצי שעה או שעה בכל יום או להשתתף בחוג אירובי כדי לשרוף כמה שיותר קלוריות. נשים שיושבות שעות רבות מול המחשב, מומלץ לו להקפיד לשלב פעילות גופנית בתדירות גבוהה יותר ולהימנע מאכילה מול המחשב, בזמן העבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים

הפורטל המוביל לבריאות האישה: פוריות, הריון, רפואת נשים. פורטל המקום שבו תקבלי את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: נשים, תזונה, אסתטיקה, גיל ההתבגרות, גיל המעבר,גיל הזהב, רפואה ועוד מגוון רחב של נושאים.

אז מה היה לנו בכתבה: